Bedrijfsfotografie

Om het juiste beeld van het bedrijf te geven aan (nieuwe) klanten via internet, is de visuele route de meest effectieve. Door gericht foto’s te maken, zien mensen hoe het bedrijf is. De sfeer wordt duidelijk neergezet en mensen kunnen zich daarmee identificeren!

Krachtige beelden voor meer impact

Sfeerbeelden zijn soms nodig om een stuk tekst kracht bij te zetten. Dit wordt veelal in de vorm gedaan van beeld waar handelingen, producten of een overzicht te zien is. In sommige gevallen wordt zelfs een heel productieproces in beeld gebracht met een paar krachtige foto’s. Per bedrijf en situatie verschilt het wat nodig is. Dit bepalen wij samen vooraf bij het opzetten van de fotosessie.

Een fotosessie is niet zomaar even snel ergens foto’s maken. Van te voren wordt een (klein) plan gemaakt om de doelen van de foto’s helder te hebben.
Om het fotomoment optimaal te benutten, wordt gekeken waar de foto’s allemaal voor in te zetten zijn. Het hoofddoel/de aanleiding is leidend. Daarnaast wordt gekeken of er op korte/lange termijn op social media of de website blogberichten worden geplaatst waar foto’s voor nodig zijn. Deze berichten worden meegenomen in de fotowensenlijst.

Aan het einde van de fotosessie, is er een beeldbank ontstaan waaruit langere tijd geput kan worden. Dit scheelt kosten en kostbare tijd!